M.B.S Trade, водещата компания в областта на дигиталните LED съоръжения и цифровата визуализация за спортни събития, продължава да подпомага българския спорт като посредством дейността си е дала 1 450 000 лв. за спортни инициативи за период от година и половина.
В този период M.B.S. Trade разшири и кръга на партньорите си. Между тях, освен клубове от елитното българско футболно първенство, вече са баскетболни и волейболни клубове, както и Българската федерация по художествена гимнастика, на които компанията даде крупната сума от предоставяната LED дисплейна реклама.
„Нашата мисия е да подпомагаме българския спорт да бъде още по-атрактивен, като същевременно създаваме добавена стойност както за зрителите на спортни събития, така и за самите отбори. Целта ни е да надградим постигнатото с още партньорства“, сподели Георги Митов, изпълнителен директор на M.B.S. Trade.
Компанията предлага системата от две години, като клубовете получават приходи за домакинските си мачове, а сумите се определят от броя на предоставените минути от тима и се заплащат авансово от компанията.
LED дисплейната мрежа, предлагана от M.B.S. Trade, е една от най-ефективните и забележими форми на реклама. Тя не само популяризира брандовете с ярко и привличащо вниманието съдържание, но и подобрява визията на футболните стадиони и спортните съоръжения със своя широк спектър на покритие и висока ефективност.